Dåligt av mig

Uppdateringen har varit skit kass, men känns som att jag inte haft tid för någonting. Ska sova hemma för första gången på på en vecka, har varit ute på vifft länge nu.
  Känner mig helt slut, måste verkligen vila inför den stora dagen på lördag, STUDENTEN!
Känns helt sjukt att det bara är 4 dagar kvar. Har varit riktigt glad över studenten men ändå finns det något jobbigt lite vemod någon stanns som gör att det känns lite jobbigt också.
Emma och jag har följt väderprognoserna på SMHI för att se vad det ska bli för väder, just nu ser det ut att bli sol med regnskurar och 12 grader. Inte så kul men är glad bara det inte regnar.
Nej nu är jag super trött, ska lägga mig i sängen för att läsa lite och försöka somna tidigt.

Hoppas alla mår super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0