Nej det är inte okej

Wooh min hals är inte vad den brukar vara, känns som 100 rakblad när jag sväljer, så halsfluss här är jag. 
Kan imponera med att jag har skrivit en halv hemtenta nu som handlar om hjärnan och nersystemet, kul värre. Kanske till och med blir lite smartare efter det här. 
Kan en del om hur alkohol påverkar hjärnan också får se om denna information hjälper mig på nästa fest (tveksamt).
Har ägnat eftermiddagen åt att sitta ute i solen på våran altan, det var riktigt varmt där, skönt skönt.
Nej ska försöka bli lite klokare nu, fast hade inte sagt nej till lite sällskap, men men får sitta här helt ensam, stackars mig.


Ha en riktigt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0